Login
Statistics
Der er i alt 277 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Azazel Black
Vores brugere har i alt skrevet 18459 indlæg in 655 subjects
Admin Fravær (bedes læses af alle)
Lør aug 13, 2011 1:28 pm by Clary
Så er det tid alle mine ynglinge!
Så er det tid allesammen. Imorgen tager jeg afsted på efterskole og vil være at se online meget sjældent. Måske kan jeg tjekke op på jer i få weekender, men eftersom jeg vil befinde mig i selvskab med en masse nye mennesker 24-timer i døgnet, vil det …
Så er det tid allesammen. Imorgen tager jeg afsted på efterskole og vil være at se online meget sjældent. Måske kan jeg tjekke op på jer i få weekender, men eftersom jeg vil befinde mig i selvskab med en masse nye mennesker 24-timer i døgnet, vil det …
Comments: 9
Latest topics
Top posting users this week
Potterskolen.dk
Side 1 af 1 • Share •
Potterskolen.dk
Er du stor fan af potteruniverset? Har du læst alle 7 bøger, og føler du et lille tomrum, efter du blev færdig med den sidste side i 7'eren? Så mist ej håbet, for du kan nemt komme til, at opleve magien og spændingen igen!
Potterskolen.dk er et online Hogwarts, hvor du kan emne, lave lektier, få nye venner, og det bedste af alt - blive en troldmand/heks!
Du kan udfordre dine magiske evner, lære nye besværgelser og måske blive mester i eliksir? Du vil blive tildelt et kollegie, og efter fordelings hatten har taget en beslutning, vil du enten tilhøre Ravenclaw, Slytherin, Gryffindor eller Hufflepuff.
Tekst fra Potterskolen.dk's forside:
'Kender du hogwarts? Den magiske skole fra J.K Rowlings fantastiske bog "Harry Potter".
Er du helt vild med den verden de lever i, og ville du ønske du var en heks eller troldmand?
Det kan du faktisk blive nu, på denne skole.
Det er et slags spil hvor du skal klare alle 7 skoleår. Du skal få venner,
købe ting, lave lektier, få gode karakter, duellere osv.
Det gælder om at spille med på din rolle, og leve dig så meget som muligt ind i denne fantastiske verden!'
Hvis vi når de 3000 medlemmer inden Søndag d.24, vil hver bruger på siden modtage en måneds VIP! Så hvis du bliver fanget af denne her side, så reklamere gerne til dine venner og veninder.
Hvis dette lyder noget for dig, vil jeg opfodre dig til, at oprette en bruger med det samme!
Hvis der er nogen der vil kontakte mig derinde, så hedder jeg Zhoey.
Spørgsmål eller lign. kan sendes til mig, jeg besvarer dem gerne.
God lyst!
Magiske hilsner
Maybell, hjælpeadmin
Potterskolen.dk er et online Hogwarts, hvor du kan emne, lave lektier, få nye venner, og det bedste af alt - blive en troldmand/heks!
Du kan udfordre dine magiske evner, lære nye besværgelser og måske blive mester i eliksir? Du vil blive tildelt et kollegie, og efter fordelings hatten har taget en beslutning, vil du enten tilhøre Ravenclaw, Slytherin, Gryffindor eller Hufflepuff.
Tekst fra Potterskolen.dk's forside:
'Kender du hogwarts? Den magiske skole fra J.K Rowlings fantastiske bog "Harry Potter".
Er du helt vild med den verden de lever i, og ville du ønske du var en heks eller troldmand?
Det kan du faktisk blive nu, på denne skole.
Det er et slags spil hvor du skal klare alle 7 skoleår. Du skal få venner,
købe ting, lave lektier, få gode karakter, duellere osv.
Det gælder om at spille med på din rolle, og leve dig så meget som muligt ind i denne fantastiske verden!'
Hvis vi når de 3000 medlemmer inden Søndag d.24, vil hver bruger på siden modtage en måneds VIP! Så hvis du bliver fanget af denne her side, så reklamere gerne til dine venner og veninder.
Hvis dette lyder noget for dig, vil jeg opfodre dig til, at oprette en bruger med det samme!
Hvis der er nogen der vil kontakte mig derinde, så hedder jeg Zhoey.
Spørgsmål eller lign. kan sendes til mig, jeg besvarer dem gerne.
God lyst!
Magiske hilsner
Maybell, hjælpeadmin

Maybell- En af Mørkets Døtre
- Nye navn: Maybell Night
Url Alder: 17
Antal indlæg: 46
Vampyr Erfaring: 782
Respekt: 0
Skoleuniformen: Hvis du ser mig rende rundt i gangene, ser du mig typisk iført min skoleuniform. Lårkort nederdel, en sort bluse med V udskæring og sorte højhælede sko. Af tilbehør bærer jeg runde sølvøreringe og et læderarmbånd. På mit venstre bryst finder du 4.trins emblemet.
Geografisk sted: Nattens Hus
Side 1 af 1