Login

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Top posters
Rosa (1533)

Alma (1456)

Wodtcagt (1326)

Ciel (1041)

Elizabet (1002)

Perceval (983)

amiana (902)

Natalie (816)

Zoey (806)

Niroka (777)

Statistics
Der er i alt 277 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Azazel Black

Vores brugere har i alt skrevet 18459 indlæg in 655 subjects
Admin Fravær (bedes læses af alle)

Lør aug 13, 2011 1:28 pm by Clary

Så er det tid alle mine ynglinge!

Så er det tid allesammen. Imorgen tager jeg afsted på efterskole og vil være at se online meget sjældent. Måske kan jeg tjekke op på jer i få weekender, men eftersom jeg vil befinde mig i selvskab med en masse nye mennesker 24-timer i døgnet, vil det …

Comments: 9

Latest topics
» Someone new? (Caynan)
Yesterday at 7:49 pm by Arei

» it's a girl... -Percie
Yesterday at 6:32 pm by Elizabet

» Vil bare glemme >Perceval<
Yesterday at 3:14 pm by Nefertari

» You ready? - Elizabet.
Yesterday at 9:36 am by Perceval

» en ny pige på dramaholdet
Yesterday at 8:34 am by kattriona

» Begyndelsen...
Yesterday at 8:26 am by kattriona

» The new student (åbent)
Yesterday at 6:55 am by Arei

» VAMPYRER OG YNGLINGE!!
Lør maj 19, 2012 9:46 pm by Wodtcagt

» Åbent emne
Lør maj 19, 2012 9:43 pm by kattriona

Top posting users this week

Stalden er så dejlig rolig. ~Dracius.

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Stalden er så dejlig rolig. ~Dracius.

Indlæg  Kristen on Man sep 05, 2011 6:52 pm

Sted; Stalden.
Tid; Aften, ca. 20.00.
Omkring; Heste, andre stald-ting. Om mig selv. ^^
Årstid; Efterår.
Vejr; En rolig vin, men mærker ikke meget til den.
Påklædning; Min sorte nederdel og den velkendte røde t-shirt, med to sorte striper over midten, på skrå.

Bonnie lå stille i stalden. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle give sig til. Måske kunne hun bare godt lide at sidde lidt alene i stalden. Ej, det var jo noget være fis, selvfølgelig ville hun gerne have selvskab. Så tit som muligt, men hun havde det lidt med at føle sog anderledes blandt de andre. Som om hun var ret alene om tingene. Hun sad stille og lod blikket glide rundt i stalden, hvorfor lige stalden? Hun vidste det ikke helt selv. Det var som om hun bare var gået for sig selv, uden at tænke over hvor hen. Hun kiggede rundt på hestende som hun kunne se, derfra hvor hun nu sad. Hun kunne godt lide dyr, og heste var da også en af dem. Det var ikke fordi hun havde et ynglings dyr, det havde hun aldrig tænkt så længe over. Hun så ned i sit skød og bed sig lidt i læben. Hun kunne virkelig godt bruge bare lidt selvskab.

Kristen
Yngling

Nye navn: Kristen Lita Diggory.
Url Alder: 16 år.
Antal indlæg: 76
Vampyr Erfaring: 1393
Respekt: 0
Skoleuniformen: Mørke jeans med en rød skjorte.
Geografisk sted: Nattens Hus.

Tilbage til toppen Go down

Re: Stalden er så dejlig rolig. ~Dracius.

Indlæg  Dracius on Man sep 05, 2011 7:08 pm

Dracius gik roligt mod stalden, hvorfor han var på vej til den vidste han ikke, måske savnede han bare at være omgivet af heste, det havde han brugt meget til på inden han blev mærket. Han havde altid elsket det hårde arbejde der var ved at mure ud og gøre rent efter dem, han kunne arbejde sådan i timevis uden at det gjorde ham noget. Han elskede arbejdet ved dem ligeså meget som han elskede at ride dem til. Han havde brugt mange år på at ride sine to heste til, og som tiden var gået havde han lært at reagere på deres kropssprog og de reagerede på hans, aldrig havde han haft brug for en pisk.
Langsomt lod han døren til stalden glide op til stalden han trådte ind. Han var klædt i et pr sorte sko, en sort skjorte med en hvid t-shirt under og et par sorte jeans. Han havde ikke tænkt på at der kunne have været andre derinde.

Dracius
Yngling

Nye navn: Dracius Leonidas
Url Alder: 16
Antal indlæg: 425
Vampyr Erfaring: 1038
Geografisk sted: Los Angeles / Nattens Hus

Indlæg  Kristen on Man sep 05, 2011 7:36 pm

Bonnie sad i sine egne tanker da døren gik op. Hun drejede hovedet i retningen mod døren for at se hvem det var der kom. Hun så det var en dreng, selvfølgelig også fra skolen. Hun havde ikke set ham før. Hvorfor var han dog på vej i stalden? den mest logiske løsning var vel at han ville ud at ride. Den idé holdt hun sig til. Hun lod sit blik glide blidt fra hans hovede, ned af ham og stoppede ved hans sko. Hun fortsatte lidt og ramte jorden. Da hun gjorde det rettede hun hurtigt sin opmærksomhed med hans hovede igen. Hun smilede blidt til ham. "Heys.." sagde hun med det lidt skævt smil. Hun ville ikke være uhøflig eller noget, hun havde jo også selv lige håbet på at der ville komme nogen, så hun skulle da ikke klage.

Bonnie bed sig lidt i læben og så ned mod sit skød igen, hun vidste ikke helt om hun skulle sige noget til ham eller om han bare ville tage en hest og forsvinde. Hun ville lige vente med at sige mere, til hun var sikker.

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Man sep 05, 2011 7:52 pm

Drake stoppede op ved lyden og så rundt, han fik øje på pigen ”Hej” sagde han og lagde hovedet på skrå, han betragtede hende, egentlig havde han ikke regnet med der ville være nogen der, ”jeg troede ikke der ville være nogen her nu” sagde han og smilede venligt til hende. Hans hår dækkede hans mærke. Hans kropsbygning viste han var atletisk med brede skuldre og smalle hofter, han lænede sig op af den næremste bås og nussede mulen på hesten der stod i den og betragtede hende bare. ”hmm , hvad laver du så hernede?” spurgte han blidt og smilede venligt mens han forsat kælede for hesten. Hans sorte hår var uglet hår til den ene side, han havde høje kindben og en markeret kæbe og grønne øjne, og hans læber var lettere fyldige, hans smilede blidt til hende.
Grunden til han var kommet var at han ville have lidt tid med hestene inden han skulle til time, men hvis han kunne snakke med en der kunne svare ville det være lige så godt

Dracius
Yngling

Indlæg  Kristen on Man sep 05, 2011 8:13 pm

Bonnie sad lidt og betragtede drengen foran hende. Han så ikke helt dårlig ud. Ikke fordi det var det første hun lagde mærke til, men hun kunne bare ikke undgå at bemærke det. Han så ret moden ud, men sammentidigt havde ham et sødt smil og et okay udsende. Bonnie så kort ned og smilte lidt da han sagde noget. "Det troede jeg heller ikke.." svarede hun med endnu et lille smil. Hun kørte en hånd gennem sit sorte halvlange hår, og betragtede hesten lidt.

Hun havde faktisk aldrig set en dreng der kunne lide heste før, så det var ret nyt for hende. Hun kunne ikke lade være med at smile, af at se ham sammen med hesten. Han lignede en der havde styr på mere i den sag, end hun selv havde.

Bonnie satte sig lidt mere op og smilte skævt af hans spørgsmål, hvordan skulle hun lige svare på den? Kunne hun overhovedet det? Hun fniste lidt og rystede kort på hovedet, "Jeg ved det faktisk ikke" indrømmte hun til sidst. Hun kunne ikke helt snyde sig ud af den.

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Man sep 05, 2011 8:35 pm

Drake smilede til hende og strøg sit hår, væk fra panden så hans mærke blev synligt . Han fjernede sig langsomt fra hesten da den begyndte at snappe efter hans fingre legesygt og grinte lidt af den ”jeg er ikke mere mad end hun er” sagde han til hesten og pegede hen på hende ”og jeg tror ikke du ville gøre mange ret glade ved at spise hende, selvom du ikke kan” smilede han og så så ind i hestens øjne kort og nussede dens mule igen ”jeg har haft heste selv inden jeg blev mærket. Mine forældre mente det ville hjælpe med at forme mig, ved at have et ansvar, så jeg har muret ud siden jeg var fem” sagde han blidt og smilede sødt.

Han havde mødt et par stykker der undrede sig over hvordan han kunne bruge så meget tid på dyr, men han var opvokset med det, og kunne ikke komme af med det, efter de ni års hårdt arbejde, ligesom han blev ved med at tage sig i at gå rundt i fægte salen, da han også havde fægtet, hans familie var fra en ridder slægt fra England, så hans fars del havde holdt på den skik, hvorimod hans mor var fra Frankrig, Italien og Spanien. Men begge hans forældre var begge født og opvokset i USA, det samme gjaldt hans bedste og oldeforældre .

”du ved altså ikke hvad du laver her?” spurgte han og grinte sødt, han lagde hovedet på skrå mens han forsat nussede mulen på hesten ”det lyder da ikke særlig smart, bare at tage herned hvis man ikke ved hvad man skal lave” sagde han venligt og strøg sit hår igen

Dracius
Yngling

Indlæg  Kristen on Tirs sep 06, 2011 12:59 pm

Bonnie sad lidt og kiggede på ham. Hun kunne ikke helt lade være. Hun lagde mærke til hans mærke i panden, da han strøg sit hår væk. Hun smilte skævt og klukkede kort da hun så hvad hesten havde gang i. Bonnie smilte lidt og rejste sig op, "Det håber jeg da ikke" smiler skævt og går lidt hen mod ham og hesten. Hun stod lidt og smilte over hesten og ham. Han virkede sjov og flink, ikke som dem der bare kun tænkte på sig selv.

Bonnie lyttede en smule nysgerrigt, til hans "historie." Hun nikkede lidt og smilte skævt, hvorefter hun igen bed sig lidt i læben. "Hmm.. Det er da anderledes, og hvis det har hlulpet så er det da godt" smiler skævt og ser kort på hans hår. Synes det sidder en smule sjovt men, det så også godt ud. Hun kunne godt lide at det hang såden lidt pjusket.

Bonnie smilte skævt og flød ind i tankerne. Hun kunne godt lide hans smil, det var ret imødekommende og sødt. Det fik en til at smile, hvilke gjorde at man kun kunne være i godt humør når man var sammen med ham. Det var en sjov tanke, der var ikke mange, efter hendes mening der var såden.

Bonnie kørte en hånd gennem sit hår og tøvede lidt, hvorefter hun gav et fnis fra sig. "Nej.. jeg sidder bare herinde uden grund." Hun smilte skævt, påvirket at hans smil. Hun nikkede kort, det fortalte ham at hun var enig i det han sagde. "Jeg ved det.. jeg vidste bare ikke helt hvor jeg skulle gå hen, og har var så roligt." Hun smilte venligt til ham og rødmede lidt genert. Hun kunne godt se det var helt skørt.

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Tirs sep 06, 2011 2:22 pm

Drake så på hende og smilede , han mærkede hesten igen bed efter ham ”nu holder du altså op” sagde han og grinte ”nej det ville være en skam hvis den spiste dig, i sær fordi du jo bare er her for at have noget at lave” smilede han venligt og nussede igen mulen efter hesten havde opgivet at bide efter ham. Han smilede så til hende ”men hvor er mine manere” sagde han så. Han rakte hende sin hånd ”mit navn er Dracius… Dracius Leonidas” sagde han og smilede venligt og varmt.

”ja min barndom har ikke just været normal.. Lad os sige det på den måde” sagde han og grinte ”den var forfærdelig, selvom jeg nød det jeg lavede.. Men det var måden jeg skulle gøre det på.” sagde han hurtigt og lukkede øjnene mens han tænkte tilbage på det han havde kaldt helvedes forgård. Han åbnede hurtigt øjnene igen og så på hende.

”jah det er dejligt at være omgivet af noget man holder af, men nu ved jeg ikke om du holder af heste.” sagde han venligt og smilede ligeså venligt. ”men du siger du ikke ved hvorfor du gik herned” Han betragtede hende fra hoved til hendes sko og op til hovedet igen. ”jeg kan godt lide den ro der er her, man kan tænke, være sig selv, og bare nyde livet” sagde han og lænede sig nussede hestens mule igen.

Dracius
Yngling

Indlæg  Kristen on Tirs sep 06, 2011 6:09 pm

Bonnie så lidt på hesten og klukkede lidt igen da den gjorde det igen, "den vil bare ikke holde op hva?" smilte hun og kløede sig lidt på armen. Hun lyttede og fniste så lidt, "year.. ingen ville savne mig såe.." hun kørte endnu en gang en hånd gennem sit sorte hår, hun kunne ikke lade være, det var som en vane for hende.

Bonnie kunne godt lide den måde han talte på, det fik hende til at undre sig over hvilken familie han kom fra. Han virkede lidt, pæn i det. Ikke fordi der var noget galt i det, hun havde bare ikke set sådan en person før, som var en dreng. Hun smilte skævt og regte også en hånd frem mod ham "Hyggeligt at møde dig.. øhh.. Dracius" hun bed sig lidt i læben. det var oinligt at hun lige skulle tænke lidt over det først, for at sige det rigtigt. Men hun havde jo ikke hørst det før, det håbede hun lidt på at han forstod.

Bonnie smilte lidt af ham, hun prøvede at forstå ham rigtigt, og det lykkedes vist godt nok. Hun nikkede lidt og fniste kort. Det var den måde han sagde det på, der fin fniset frem fra hendes læber. Hun smilte sødt til ham som et underligt forsøg på at opmundre ham, hun kunne se der var noget i hans øjne. "Jeg kan godt lide heste" svarede hun med en blid stemme. Andet ville måske også være skørt når hun selv havde en. Bonnie smilte skævt, hun gav ham helt ret i det han sagde, det var vel inderst inde også såden hun havde det. "Year.. det er dejligt.. det er vel grunden" hun smilte lidt og bed sig kort i læben. "Jeg kan i hvertfal ikke finde på noget bedre" tilføjede hun så med en snert af drilleri i hendes stemme.

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Tirs sep 06, 2011 6:45 pm

Drake så på hende og smilede blidt ”du så dum du er” sagde han blidt til hesten og vendte sig mod hende ”er du sikker på der ikke er en der vil savne dig?” spurgte han høfligt, ”kan ikke forstå hvis du ikke vil savnes af en eneste person?” spurgte han blidt og så på hesten ”du har vel venner der holder af dig” tilføjede han blidt og lukkede kort øjnene for derefter at åbnede dem efter nogle sekunder.

han smilede og strøg sit hår igen, det havde han altid gjort, han kunne ikke have det lå i en frisure ret meget af gangen, selvom det var helt forkert, efter hvordan han var opdraget, men han ville heller ikke mindes han opdragelse, men hans hårde arbejde for at blive den han var. ”Bare kald mig Drake” sagde han så og smilede ”det er nemmere og mit kælenavn, fordi Dracius er en smule… Specielt” smilede han blidt ”men jeg valgte også at ændre hele mit navn da jeg kom til nattens hus” forklarede han ”kan ikke lide mine forældre. Deres måde at opdrage på kunne jeg ikke leve med, så da jeg blev mærket var det en befrielse, men jeg savner det arbejde jeg lagde bag det hele, Kampsport, fægtning og ridning” sagde han og trak på skuldrende, han vidste ikke hvorfor han sagde det.

”Jah heste er nogle dejlige dyr… Men det er det arbejde man skal lægge bag dem der er det gode ved det, det er jo ikke hunde, eller katte, man skal gøre sig fortjent til dem” smilede han og så på hesten, ”det er der mange der ikke forstår” sagde han og vendte blikket mod hende. Han smilede lidt til hende og så ind i hendes øjne ”har du selv heste?” spurgte han så og betragtede hende ”kan du ikke finde på noget bedre, end at være her sammen med hestene?” spurgte han så og smilede blidt da han hørte drilleriet ”så det måske heldigt jeg kom forbi for så kan jeg jo holde dig med selskab” smilede han blidt

Dracius
Yngling

Indlæg  Kristen on Tirs sep 06, 2011 7:18 pm

Bonnie betragtede ham lidt med et smilet kort øjeblik forsvandt smilet igen. Hun troede et sekundt at det var hende han talte til og kaldte for dum. Da hun forstod det ikke var såden begyndte hun at grine kort af sig selv. Hun lagde hænderne foran ansigtet og systede lidt på hovedet. da hun fjernede sine hænder igen, smilte hun skævt og en smule undskyldende til ham.

Bonnie smilte sødt til ham og tøvede lidt mens hun tænkte sig godt om. Hun lod ham tale helt færdig før hun svarede ham, med endnu et smil. "Måske.. jeg har ikke styr på det" hun kørte en hånd gennem håret og så en smule forvirende ned på hendes lange sorte støvler. Hun havde altså bare set et eller andet ved hans hår, som gjorde at hun godt kunne lide det. Hun vidste ikke helt hvad, hvilket gjorde hende en smule nysgerrig. Hun lod endnu en gang sit blik glide ned af ham og stoppede, og stoppede igen ved hans ansigt.

Bonnie nikede lidt, "Kay.. Drak.. jeg synes nu ellers også det andet lyder ret fedt" hun smilte skævt og overvejdede lidt om hun igen skulle sætte sig ned. Hun lyttede til hans lille fordrag om hans navn og smilte nysgerrigt da han bagefter fortalte om fægtning. "Fægter du ikke mere så? spurgte hun nysgerrigt. Ikke fordi det var nødvendligt at svare, men hun kunne ikke lade være med at spørge.

Bonnie nikkede lidt med en lav klukken. "Jeg tror jeg er en af dem.." Hun smilte venligt men blev en smule forvirret over at han så hende direkte ind i øjnene. Hun svarede ærligt på hans spørgsmål, men uden yderligere forklaring. "Jah.. jeg har en" Hun kunne ikke lade være med at se ham i øjnene, nu hvor han jo ligesom gjorde det samme. Bonnie smilte skævt og en anelse sotort da hun hørte hans svar. "Jah, det er jeg. Rigtig heldig" hun blinkede kort med det ene øje for sjov og klukkede lidt. Men alvoren kunne ses i hendes øjne, hun var glad for at han var kommet.

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Tirs sep 06, 2011 7:39 pm

Han så på hende og grinte da han så hun smilede og da hendes smil forsvandt igen ”det er ikke dig der er dum, rolig nu, jeg fornærmer ikke folk jeg lige har mødt, og især ikke med vilje, for du har ikke gjort mig noget… Ikke endnu vel og mærket” smilede han sødt og venligt til hende, han fjernede blikket fra hende og så på hesten, ”vil du med hen og finde et sted at sidde, så vi kan forsætte med at snakke?” spurgte han og vendte sig mod hende med et skævt smil.

”har du ikke selv styr på om du har venner?” spurgte han og smilede ”du må da have et hav af venner, du virker som sådan en person der her nemt ved at få venner” sagde han kort for hovedet et ærligt svar fra hans side, efter hans mening var ærlighed en vej til alt godt, han ville ikke lyve med mindre det var den største nødvendighed, for en lille hvid løgn kunne være bedre end en frygtelig og fæl sandhed.

Han nikkede ”Drake” rettede han hende med et lille smil ”jeg ved godt det er et fedt navn, med nogen folk har svært ved at sige det, på grund af det er sådan speciel, det er ikke noget alle bruger.” smilede han og grinte ”jo jeg fægter skam stadig, det ville være synd at lade alle de års træning gå til spilde, i sær efter alle de penge mine forældre smed i alle de træneres punge, havde en ny træner for hver gang personen ikke kunne lære mig mere, og de havde alle deres specielle område, nogen fægtede til hest, andre fægtede med to håndsvåben, så jeg har lært lidt af det hele inden for fægtekunsten, det samme gjaldt ridning, og kampsport” sagde han bare roligt.

Han smilede og grinte ”så du er bare en af de der ride piger?” spurgte han og smilede blidt til hende og holdt forsat hendes blik fast ved sit, ”er det så en konkurrence eller er det mere for hyggens skyld du har den?” spurgte han venligt og smilede sit skæve smil. Han så ned på sin venstre hånd der var tildækket med savl fra hesten efter hende havde slikket på hans hånd i den tro han havde godbider til den ”tak for det min ven, nu kan jeg så bruge de næste par minutter på at vaske mine hænder og tørre dem, inden jeg kan rører noget igen” sagde han til hesten med et opgivende tonefald, ”hvad skal man dog stille op når man bliver spist” sagde han til hende med et smil

Dracius
Yngling

Indlæg  Kristen on Tirs sep 06, 2011 8:17 pm

Bonnie smilte skævt og nikkede lidt med en kort ny latter. "Det fandt jeg ud af.. " hun klukkede lidt og så så en smule mere seriøst på ham, hvis det da var muligt. "Godt at vide.." svarede hun og slog blikket ned på sine fødder. Hun løftede hovedet efter lidt igen og smilte sødt til ham, "Year.. kart" svarede og og bed sig kort i læben.

Bonnie flækkede pludselig af grin og gemte kort hendes hovede væk bag sine hænder. "Nej.. jeg.. det var ikke det jeg mente" Hun skyndte sig at rette ham. Hun havde den største lyst til at rulle rundt på gulvet, af latter, men det ville jo virke skørt. Hun kunne dog godt forstå ham, det var klart at han så det på denne måde, det kunne hun jo godt se. Hun havde måske bare ikke lige regnet med sådan et svar fra ham. Hun rystede lidt på hovedet og prøvede så at svare roligt, men et lille kluk sneg sig ind i mellem hendes ord. "Jeg har venner.. men jeg tror ikke jeg er så vigitg for dem. Og jeg har altså ikke et hav af venner.. måske 4." svarede hun og satte en hånd i siden. Hun lænede sig lidt mod den ene side så al hendes vægt blev holdt med det ene ben. Bonnie knipsede med fingene og nikkede lidt, "undskyld.. jeg er ikke så god til det der.." hun klukkede kort og smilte lidt. "Det giver jeg dig gerne ret i" svarede hun på den næste sætning. Hun havde en smule svært ved at sige det og hun kunne ikke en gang sige hans kælenavn rigtigt. Det var ret pinligt, efter hendes egen mening.

Bonnie lyttede intraseret og smilte smilte venligt til ham, "det lyder ret fedt. måske burde jeg overvejde det" svarede hun da han havde talt færdigt. Bonnie smilte lidt over den måde han så på hende på, hun vidste ikke hvorfor og det forvirrede hende. Men det morede hende dog også lidt, hun havde ikke helt prøvet det før, så hun kunne ikke lade være med at smile af ham.

"Jeg kan godt lide at ride" svarede hun i en rolig tone og trak lidt på skulderne. "Hyggens skyld, det andet gider jeg ikke.." hun smilte sødt og bed sig lidt i læben igen. Hun lod så en hånd glide gennem hendes hår, uden at slippe hans øjne, med sit blik.

Bonnie grinede lidt af ham, da hun havde sluppet hans øjne. "Den kan bare ikke lide dig i dag" klukkede hun og smilte skævt. Hun trak lidt på skulderne "Tja.. du burde kæmpe imod hvis du vil overleve" svarede hun så drillende.

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Tirs sep 06, 2011 8:46 pm

Drake så på hende og smilede kort ”det var godt vi kan ikke have du tror jeg er sådan, for det er jeg ikke” smilede han venligt og strøg sit hår væk fra ansigtet og betragtede hende ”det er som regel godt at vide at man ikke behøver at frygte noget, især når det er en person man lige har mødt” sagde han blidt og smilede kort. ”har du et forslag til hvor vi kan sidde lidt?” spurgte han venligt og så på hensten, der havde nappet efter hans hånd fordi den følte sig overset ”årg slap da af dit jaloux dyr, må jeg ikke snakke med andre?” sagde han utilfreds og så ind i dens øjne ”det skal du altså ikke bestemme, det er mit liv og mine regler” sagde han da hesten vendte sig om. ”tosse dyr” mumlede han grinende.
Drake så forskrækket på hende over hendes latter anfald ”hvad sker der for dig pigebarn?” spurgte han bekymret indtil han hørte hendes svar , ”når så du mente ikke at dine venner ikke tænker på dig, men mente at de måske ikke ville være så vigtigt for dem hvis du ikke var her mere?” spurgte han blidt og venligt, han så ned på sine hænder og smilede kort inden hans blik faldt på hende igen, han betragtede kort hendes krop ”du tror altså ikke du er vigtig for dine venner” smilede han ”det var da noget underligt noget, plejer sande venner ikke være nogen man stoler på, holder af, kan lave alt muligt med, og muligvis gå i døden for?” spurgte han så langsomt og betragtede hende med et smil, ”jo du klare det fint med mit navn, det er besværligt at sige, for det udtales ’Drake-ius’.. Så det er derfra jeg har kæle navnet Drake” sagde han ”og rolig nu, der er mange der ikke kan udtale mit navn ordenligt, men de har dog nemmere ved at huske mit kæle navn” smilede han sødt, han havde ikke noget imod hun havde svært ved det, det var hun ikke den første der havde, han syntes mest det var en smule sødt. Han lagde hænderne bag nakke, hvad glemt alt om savlet på hans hånd.
”tro mig når først du kommer ordenligt i gang får du svært ved at stoppe, har taget mig siv i flere gange at fægte ud i luften når jeg er alene, eller er ude at ride… Det kan være træls i længden at længtes efter at holde de forskellige svær i hånden” smilede han kort og trak på skuldrende ”men man skal have pengene til det før man får den fulde udvikling… Det kan være du vil se mig fægte på et tidspunkt, hvis jeg får chancen for at vise dig det” smilede han blidt og strøg igen sit hår væk, mens hans blik igen var rettet mod hendes øjne.

Drake så på hende og smilede ”det er også en dejlig ting, mærke luften og vinden i håret, duften af omgivelserne omkring en, man føler sig fri, for alle bekymringer, man er kun sig selv og hesten, i fred for alt, hvis man altså rider de rigtige steder, som en skov, mark og stranden” smilede han kort og så ned på sine føder og lukkede øjnene kort igen.

”nej jeg tror du har ret, tror ikke hun kan lide mig i dag det lille Jaloux dyr du er” Drake smilede til hestens bag parti og vendte sig mod Bonnie igen, ”Arg jeg tror jeg overlever, selv hvis jeg opgiver at kæmpe mod hende” smilede han og lagde mærke til hendes drillende smil, ”så slem er hun dog ikke, hun er bare ikke vild med jeg giver andre opmærksomhed, når hun også er her” grinte han sødt

Dracius
Yngling

Indlæg  Kristen on Ons sep 07, 2011 5:42 pm

Bonnie smilte lidt over ham, da han havde talt færdigt. "Er du sikker på det? jeg har ellers hørt rygter" svarede hun drillende og smilte skævt. Hun så rundt og kløede sig lidt i håret da han spurgte om hun havde en idé om hvor de kunne sidde. "Øhh.. Nej.." hun klukkede lidt og smilte så "Har du et sted? Vi kunne jo gå ud fra stalden hvis der ikke er et sted herinde" forklarede hun med et lille venligt smil.

Bonnie stod lidt og betragtede hesten og ham, det morede hende stadig lidt. Man hun kunne jo ikke sige noget til det, hun holdte faktisk lidt med hesten. Det måtte ikke altid være nemt at se en man godt kunne lide sammen med en anden. Det var vel ligesom med os, bortset fra at vi tydeligt kunne skælne om det var venner eller mere. Det kunne hesten tydeligvis ikke.

Bonnie lyttede til hans lille "fordrag" og smilte lidt, "year.. noget lignene det" Hun så godt hans blik gled over hendes krop, hvilket fik hende til at smile lidt igen. Hun bed sig lidt i læben. Det gjorde hun efter hånden ret tit, det var som det med håret, en vane. Det var det i hvertfal blevet til. Hun taænkte lidt over det han sagde, da han tydeligt ikke var færdig med at besvare det sidste endnu.

Bonnie klukkede lidt og rystede på hovedet. Hun synes nu stadigvæk det var ret pinligt at hun kuksede i det. Hun lyttede en smule nysgerrig og nikkede lidt de rigtige steder. "Jeg håber jeg kan lære det" svarede hun bare. Hun lyttede igen til hans stemme da han fortalte og fægtning. Hun overvejede det faktisk meget selv, det lød rigtig sjovt. Om det lød også som om der var andre der gik til det, så man kunne nok finde flere venner der.

Bonnie gav ham ret, det var skønt, at ride. "Jah.. det virker godt hvis du vil lidt væk" hun smilte sødt til ham og kørte igen en hånd gennem sit hår. Hun fniste lidt og gik så hen og klappede hesten på bagpartiet. "Hey.. du må godt få ham.. jeg vil bare gerne tale med nogen."

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Ons sep 07, 2011 6:11 pm

Drake så på hende med et overrasket blik ”nåh hvad er så det for nogen rygter der går… Det er vel ikke om mig, hader at være det nyeste sladder” sagde han lavt og så ned på sine hænder og lukkede øjnene ”Vi kunne sætte os op af en af båsende, hvis det ikke er i mod dig at blive lidt beskidt bag til” smilede han venligt og pegede på en ren plet ved en af båsende hvor de kunne sidde ”eller vi kunne sætte os på en af bænkene lige uden for døren” sagde han og vendte blikket mod døren, inden han vendte sig mod hende igen.

”du skal ikke være sur, vi snakker jo bare, hun har jo ikke rørt mig endnu” sagde han, mens hesten ignorerede ham bare og viftede med halen ”din lille Jaloux dyr” smilede han og strøg sit hår væk fra ansigtet igen, men stadig så hans mærke blev dækket ”jeg tror heller ikke hun har intentioner om at stjæle mig fra dig” grinte han og så på Bonnie. Drake så direkte ind i hendes øjne med et drillende smil ”vel?” spurgte han med et løftet øjenbryn.

”altså så du tror bare dine venner er der for at snakke med dig, men at de ikke ville savne dig hvis du forsvandt” han rystede opgivende på hovedet ”det er altså noget underligt noget. Drake lagde mærke til hun bed sig i læben, han smilede lidt over det, ”undskyld” sagde han kort, og grinte lidt ”nu forstår jeg bedre hvorfor du blev jaloux jeg gør” sagde han og klappede hesten bagparti, han smilede og hesten viftede bare hans hånd væk med halen som en fornærmet pige ville have gjort med hånden
Drake så ned og smilede ”du skal nok lære det, når man kommer i gang er det ikke så svært at huske, mit kælenavn, jeg glæder mig bare til at høre hvordan det skrider frem når du vil lære mit fulde navn” smilede han sødt og venligt ”Dracius Leonidas” sagde han og lagde en hånd bag nakke med et smil ”jah fægtning er en god måde at lære mennesker at kende på” smilede han.
”jah en nem måde at komme væk også, hvis man da ikke bliver snuppet klokken tre om natten af sin far, der er ude at gå en aften og natte tur” sagde han og grinte, ”nøj det krævede endnu mere hårdt arbejde og endnu hårdere træning og straf” mumlede han kort og rystede så på hovedet for at skubbe mindet væk. ”Hun behøver ikke at frygte for at miste mig, jeg er stadig hende, i hvert fald lidt endnu” sagde han ”og jeg tror også kun jeg havde regnet med vi skulle snakke”

Dracius
Yngling

Indlæg  Kristen on Ons sep 07, 2011 7:05 pm

Bonnie smilte stort, da det så ud som om han hoppede på den. En tanke slog hende lidt efter, måske tog han det til sig, uden at se det som en joke. Det fik hende til at fortryde hun havde sagt det, det var også derfor hun ikke kunne svare, selvom hun havde lyst til det. Hun ville ikke såre ham eller noget, det var slet ikke meningen.

Bonnie tænkte lidt over hans tilbud, hun havde ikke noget imod at sidde op af båsen, men ny hvor han også tilbød bænken ville hun hellere side der. Hun ville nok have det lidt bedre med det, så kunne hun også sidde på en lidt anderledes måde. Hun lagde hovedet lidt på skrå "Lad og tage bænken udenfor" svarede hun så med et sødt smil.

Bonnie lyttede til hans samtale med hesten, hun kunne ikke undgå at undre sig over hvad han mund mente. Hun smilte lidt for sig selv, hun var kendt for måske at virke en smule loggende nogen gange så hun kunne ikke helt lade være med at svare som hun gjorde. "Hvad skal jeg ellers gøre? "hun sendte ham et skævt og halv frækt smil. Hun kunne ikke lade være. Hun kendte ham jo ikke helt endnu, men det gjorde hende ikke noget.

Bonnie smilte lidt over ham, hun så kort ind i hans øjne og slog så blikket ned med et lille fnis. Hun smilte lidt, "det tager nok liidt længere tid, hvis jeg overhovedet kan lære alt det. Ej det skal nok komme.. med tiden" svarede hun med et lille smil. Bonnie lyttede intraseret til resten mens hun stod tavs og betragtede ham. Hun smilte skævt og bed sig kort i læben.

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Ons sep 07, 2011 7:43 pm

Drake smilede "nej jeg har ikke noget i mod at være den folk snakker om" sagde han og grinte "men næste gang må du finde noget bedre" sagde han med et løftet øjenbryn "jeg kan godt lide folk snakker om mig, for det betyder som regel de ikka har andet at lave" sagde han så og strøg sit hår igen og grinte ”for hvad skulle folk lave hvis de ikke havde nogen at snakke om?” spurgte han så og smilede ”men det stadig træls at tænke på at folk ikke har noget bedre at tage sig til”

Drake betragtede hende og smilede ”jeg tænkte nok du ville vælge bænken frem for gulvet, bænken er mere behagelig for os at sætte os på en bænk frem for det hårde gulv” smilede og og så på hesten inden han så tilbage på hende ”det skal nok blive hyggeligt og se hvordan den næste tur går” sagde han blidt og så på hesten, ”hvis hun reagere sådan så snart jeg bare snakker med en anden pige, så bliver hun et helvede at være sammen med” mumlede han og rystede på hovedet ”undskyld ordvalget” sagde han kort og så ind i hendes øjne.

”lad os bare snakke, og se hvad der sker okay, så må hun være fornærmet over jeg er ved at få en ny veninde. Jeg havde kun regnet med vi skulle snakke” sagde han og så på hende med et halvt frækt blik og smil ”hun må lærer at dele ligesom alle os andre skal lærer det” sagde han bare og trak på skuldrene. ”jeg er jo ikke hendes faste ejendom” sagde han kort og lukkede så kort øjnene inden han åbnede dem efter nogle sekunder

”nej det tager ikke så lang tid at lære igen, og jeg er her til at hjælpe dig, hvis du vil have min hjælpe til at lære det” smilede han blidt og lagde sine hænder i lommerne igen. Drake så på døren. ”skulle vi gå ud og sætte os og snakke videre, så vi slipper for jaloux dyret her?” spurgte han og klappede blidt hesten igen, men endnu engang viftede den hans hånd væk hende sin hale ”du lige så tarvelig som nogen piger kan være smukke” sagde han så bare og trak
på skuldrene.

Dracius
Yngling

Indlæg  Kristen on Man sep 12, 2011 7:18 pm

Bonnie lyttede lidt og smilte så lidt, hun kunne ikke lade være med at fnise lidt da han nævnte, at hun skulle finde på noget bedre. "Hvorfor det? Jeg synes nu det lød ganske godt.." Hun smilte skævt og gik lidt tættere på ham, hun kunne ikke lige lade være, det var vel bare sådan en reaktion hun var van til vække til live. Bonnie smilte lidt og satte hånden i siden mens hun lagde vægten over på den ene side. "Det ved jeg ikke.. Hvad skulle de så lave?" Hun smilte en anelse loggende og bed sig så i læben.

Bonnie nikkede lidt, hun gav ham helt ret. Gulvet var ikke så lækkert, når man kunne vælge bænken. Bonnie smilte lidt og kørte en hånd gennem sit hår, "Virkelig? Jeg troede ellers hun ville tage det helt fint" svarede hun drillende og klukkede kort. Hun lagde mærke til hans ordvalg og den måde han undskyldte på bagefter, "Det er helt okay.. jeg dør ikke af det" smilte hun glad. En smule venligt og ellers bare skævt og sødt.

Bonnie betragtede ham med et helt i gennem sødt smil, hun kunne godt lide hans frække smil og blik, det fik hende til ville lave sjov med ham. Eller var det nu også sjov? "Troede du det? Hmm.. det var ellers ikke lige hvad jeg havde tænkt på." Svarede hun med et frækt smil igen. Hun kunne godt lide han så hende i øjnene, selvom det måske virkede en smule underligt, hun var ikke ligefrem van til det.

Bonnie smilte sødt til ham, hun ville gerne lære det og hun ville da også gerne lære det af ham. "Virkelig? Det vil jeg meget gerne" svarede hun og bed sig lidt i læben. Hun sørede for at det ikke lød som om hun var helt ivrig efter at lære det, men hun var faktisk sn smule ivrig. Hun ville jo helt vildt gerne. Hun rettede også sin opmærksomhed mod døren og nikkede lidt. "Det lyder helt fint" klukkede hun lidt og så på ham. Hun kastede et lille øjeblik, sit blik mod hans øjne. Hun så kort på hesten før hun åbnede døren og gik ud. Hun holdt den åben så han kunne gå ud også. "Så lad os sætte os" smilte hun sødt.

Kristen
Yngling

Indlæg  Dracius on Tirs sep 13, 2011 4:51 pm

Drake så på hende og smilede kort ”det lød også ganske godt, men altså som jeg sagde, jeg har ikke noget imod at folk snakker om mig, ikke hvis de ikke har andet at bruge tiden til.. Det betyder bare de keder sig ekstremt meget, og bare mangler noget så de kan slå tide ihjel med” sagde han og smilede. Da han så hun gik nærmere vidste han ikke om han skulle bakke eller blive stående, han valgte at blive stående og så ind i hendes øjne, ”jeg ved ikke måske gå en tur, sætte og se film, hygge sig, på andre måder end at snakke om andre mennesker, eller yndlinge” tilføjede han og så ond i hendes øjne med et blidt smil.

”Nej hun er bare et jaloux dyr, der mener hun har hele retten for hun tror nemlig hun kan bestemme hvem jeg må se og hvem jeg ikke må se, så længe jeg er i stalden ikke også lille ven” sagde han og klappede blidt hesten bag på og smilede ”nej hun reagere præcist som en hver anden person ville gøre” sagde han bare lavt og rystede langsomt på hovedet, ”det da godt du kan overleve mit ordvalg, for ellers ville jeg godt nok være på den” tilføjede han roligt og smilede frækt til hende og blinkede så til hende med et frækt blik i øjnene.

Drake så på hende og smilede inden han lænede sig op mod boksen og strøg sit hår ”havde du virkelig ikke kun tænkt på vi skulle snakke, du havde måske forestillet dig det gik lidt længere end bare snakkerri?” spurgte han med et sødt, men frækt, grin ”du er da ikke så lidt fræk, troede du virkelig bare jeg lader det gå så vidt, lige efter jeg har mødt dig?” tilføjede han drillende med et løftet øjenbryn. Hans øjne så stadig ind i hendes med et frækt glimt. ”det var da ikke så godt, hvis du regnede med noget andet end det jeg har regnet med vi skulle lave” smilede han venligt.

”Det tænkte jeg nok du ville” smilede han og så ind i hendes øjne ”men som jeg sagde det er ikke svært, selvom mit navn er Specielt” tilføjede han blidt og strøg igen sit hår væk fra ansigtet. Langsomt vendte han blikket mod hesten ”og du kan ikke sige noget til at jeg lærer hende at sige mit navn.” Endnu en gang viftede hun bare halen til ham, ”stadig fornærmet” tilføjede han så og rystede på hovedet. ”kom lad os gå inden hun får sin vilje” smilede han og gik efter hende da hun havde åbnet døren. Han så på bænken da han kom ud af døren, ”ja lad os sætte os lidt” smilede han og så på hende mens han ventede på at hun ville sætte sig.

Dracius
Yngling

Side 1 af 2 1, 2  Next

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics